2 dagar kvar...

Ja då börjar det dra ihop sig till julafton! Dagens sysslor är att jag ska baka lussekatter, dammsuga och förbereda lite inför julafton. Nu håller vi tummarna för att sonen Mikael ska bli frisk innan julafton, han hade hög feber igår och ont i kroppen och huvudet + hosta. Hur kommer ni att fira jul? Hos oss blir det maken, sönerna Mikael och Martin, Tyra och jag. Vi försöker att undvika all stress kring julen, så jag förbereder en del av det dagarna innan. Tyra är våran fyrbenta familjemedlem, en Amstaffmix på 9 år. Jag gör även köttbullar utan lök och kryddor till henne, så att hon oxå kan äta av julmaten. Givetvis får hon oxå julklappar, vi älskar ju henne så otroligt mycket! Nej nu ska jag dricka kaffe innan jag kör igång med dagens sysslor. Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0