Lycka och stolthet!

De här grabbarna är mina söner, Martin är 28 år (i gul t-shirt) och Mikael är 30 år! Båda grabbarna har en funktionsnedsättning, men jag brukar säga till dom att de är speciellt utvalda för att de kan göra många saker som andra inte klarar av! Jag är otroligt stolt över dom, båda två har ett hjärta av guld! Jag är otrolig tacksam och stolt att jag har den förmånen att få vara mamma till dem! Både Mikael och Martin är otrolig ödmjuka, snälla, glada och fyllda av bus. Jag älskar dom hur mycket som helst!! Både Mikael och Martin har gått på gymnasiesärskola och båda jobbar på en daglig verksamhet, där de är väldigt omtyckta. Mikael gick på Duveholms gymnasiet i Katrineholm, den absolut bästa skolan som han kunde gå i. Han hade de allra bästa lärarna man kan ha, det roliga är att Mikael fortfarande har kontakt med sin gamla lärare Stefan. Jag är så otroligt glad och tacksam för att hans lärare och klasskompisar gjorde Mikaels tid i gymnasiet till en glad och minnesrik tid! Sonen Martin gick på en särskola på ett Naturbruksgymnasium, han tyckte väldigt mycket om skolan och det gick bra för honom i skolan. När jag ser på barnen idag så blir jag tårögd och varm i hjärtat av att se hur duktiga de är! När andra föräldrar blir glada för varje stor grej som deras barn klarar av, då blir jag otroligt glad och stolt för små saker som de lär sig och utvecklas! Älskade ungar, ni ska veta att mamma älskar er till månen och tillbaka många varv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0