Trött De Luxe!

Idag har det varit en seg dag för mig, somnade väldigt sent i natt pga värk och illamående. Så jag har vilat idag. Min älskade make var så snäll och tog hand om tvättstugan! Jag lagade iallafall en Gotländsk pannkaka och den var uppskattad, det var kul ! Jag har aldrig lagat den tidigare. Sonen Martin och jag har tittat på serien Sjölyckan på Cmore, en kul svensk serie med bra skådisar. På nyårsdagen ska jag koka palt, då kommer sonen Mikael hit! Självklart ska vi äta palt innan sonen Martin åker hem. Martin och jag tar tåget upp till Stockholm den 4/1, då ska han flyga hem. Det blir väldigt tråkigt!! Det har varit fantastiska dagar när han har varit hos oss. Men han ska hem och jobba och så har han sin tjej där uppe. Jag har lust att städa undan julen innan vi åker till Stockholm. Vädret känns som att det är dags att vårstäda nu. Fast jag vet att det lär bli ett bakslag på vädret, det lär nog komma både snö och minusgrader igen. Men nu njuter jag av snöfritt och plusgrader iallafall! Nu ska jag kolla på filmen! Ha det så bra alla och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0