Nu är påsken över!




Ja nu är påsken över för denna gång, vi firar inte påsk hemma hos oss. Ja, vi åt en påskmiddag men inga påskdukar, inga påskgardiner och inga påskprydnader åkte fram. Vi hade köpt påskägg till sonen (stora kinderägg), men eftersom vi har haft en magsjuka hos oss i påsk så fick han de i gårkväll. Igår kände sig sonen piggare så vi satt ute på våran bakgård en stund. Vädret har varit underbart hela påskhelgen. Shortsen har tagits fram, temperaturen har legat på ca 21 grader under en vecka. Jag klagar absolut inte! Jag ska boka resan, eftersom jag ska åka och träffa en reumatolog i en annan ort längre bort eftersom kön till en reumatolog i Jönköping är väldigt lång. Det kommer att kännas skönt att få komma dit ! Nej, nu ska jag ta och dricka kaffe! Ha en fin dag alla och var rädd om er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0