Stor och stark kärlek!

Du är min stora kärlek, du är den där pusselbiten som saknades i mitt liv! När jag träffade dig så fylldes mitt hjärta av lycka och kärlek! Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva en sån här stor kärlek, som jag känner för dig! Ingen dag är tråkig tillsammans med dig. Det är som du brukar säga, vi har ett helt fantastiskt äktenskap som är fyllt med kärlek, glädje, lycka, respekt omtänksamhet och värme! Att somna och vakna vid din sida är helt underbart och att dela alla dagar med dig är härligt. Jag minns våran första kväll tillsammans, vi dansade, skrattade, kramades och jag drunknade i dina ögon. Under de här dryga 7 åren har vi aldrig bråkat eller höjt rösten mot varandra och vi har aldrig sagt några ord som sårar. Vi är noga med att sprida kärleksfulla  ord till varandra, vi ger/får kärlek och tacksamhet till varandra varje dag och vi visar uppskattning dagligen! Jag har fått frågan "hur vi håller våran kärlek vid liv och hur vi gör  för att fortfarande vara nykära " många gånger. Jag brukar svara att vi kramas mycket, visar varandra uppskattning, visar respekt, är ödmjuka, mycket kärleksfulla ord och att vi pratar om allt med varandra bl.a ! Det är egentligen mycket mer som vi gör för varandra, men det där är iallafall några av de sakerna vi gör/säger. Min man är helt underbar, han är inte bara min make, han är min stora kärlek,  han är min  bättre hälft, min klippa, min bästa vän och bästa bonuspappa till mina 2 yngsta söner. Det är dom som står nära min make.  Min man är en jättebra pappa till M och M, ja t.o.m den bästa pappan! Jag hade den förmånen att jag fick 3 st bonusdöttrar när jag träffade maken, 3 fantastiska tjejer. I slutet av Augusti ska jag bli bonusmormor till lilla Pyret och i Juni ska vi på bröllop när Sofia och Alexander gifter sig. Jag är otroligt stolt över ALLA  barnen och jag älskar dem ALLA! Nu ska jag ta och äta frukost och sen ska jag städa. Önskar er alla en fin dag och var rädd om er! Ge/få varje dag, så blir du lyckligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0