Tacos, chips och läsk!



Dagen har varit helt perfekt, det började med 2 timmar på Språkkursen och det gick väldigt bra, sen gick jag hem och inväntade sonen Mikael som skulle komma med färdtjänsten. Vi mötte upp maken och vi gick och handlade. Jag lagade tacos till middag och så gjorde jag en stor skål med fruktsallad till efterrätt. Vi har suttit och tittat på filmen Armageddon, en bra men sorglig film. Maken var trött efter jobbet, så han var den första av oss som gick och la sig, sonen Mikael gick och la sig kl 00:10 och det betyder att jag är den sista av oss som går och lägger sig! Det är en stor glädje och lycka när barnen kommer och hälsar på! Nu ska jag ta och lägga mig, hoppas att jag somnar! I morgon ska vi ta bussen med sonen till honom, vi ska hjälpa honom med packningen. Nu börjar det dra ihop sig till hans flytt hit till Mariannelund. Både han och vi gläds att han flyttar nära oss!! Sov gott alla och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0