Underbart väder!

Åh sånt underbart väder, strålande solsken och det är +13 grader! Jag fick en blixtrande huvudvärk och illamående i går kväll och den sitter i fortfarande. Jag har druckit en massa vatten, men den vill inte ge med sig. I morgon känns det nog bättre, då ska jag åka in till Eksjö och följa med sonen Mikael till läkaren. De håller på att utreda om han har astma. På Fredag går Mikaels flyttlass hit till Mariannelund, både han och vi längtar efter det!! Bonusdottern Sofia och hennes blivande make Alexander kommer hit i helgen, det ser vi fram emot! Vi ser fram emot att se hur mycket bebismagen har vuxit. Maken och jag ska hjälpa Mikael att städa ur hans lägenhet i helgen oxå. I morgon efter Mikaels läkarbesök så ska vi gå hem till honom och packa och sen kommer maken in och hjälper till. Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0