Dags för lite sömn!

Ligger på soffan och tittar på serier på tv innan det är dags att sova! Åh vad jag längtar efter sommaren, längtar efter att sitta på våran fina bakgård och grilla och att kunna gå i shorts och linne. Jag älskar sommaren! Vi ska börja planera inför semestern, vart vi ska åka i sommar. Några alternativ är Öland, Borås, Göteborg och Köpenhamn. Jag ska även åka ner till min syster och hennes man  utanför Lund oxå! Ni som läser min blogg får gärna komma med tips om bra platser dit man kan åka för att se kultur, typ gamla slott, ruiner och museum. Om ni vet var man kan hyra stuga till bra pris, då får ni väldigt gärna berätta oxå givetvis! Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv! Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Hej! Eva-Lena här. Det finns små stugor att hyra på Böda camping, där är det härligt havsbad som väntar. Skoj att ni ska ta er ner till Lund i sommar.

Jag älskar att åka runt och se de små glasbruken i Smålandstrakten. Skoj att ni tar er ner till Lund i sommar. Hyra stuga på Bödasands 🏕️ camping är aldrig fel med gångavstånd till stranden och den lilla livsmedelsbutiken. Kram Eva-Lena

2019-01-20 @ 06:24:44
Postat av: Anonym

Det blev lite dubbelt där för jag såg inte vart texten tog vägen 🙂.

2019-01-20 @ 06:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0