Det vi har är underbart !

Vårat äktenskap och det som vi har är svårt att förklara med ord, eftersom orden räcker inte till! Vi är generösa med kärlek, kramar, vänliga ord, komplimanger, respekt och vi stöttar varandra i alla lägen! Vi behöver inga romantiska resor, vi har romantiken här hemma där vi trivs bäst. Vi uppskattar våra hemmakvällar, våra promenader tillsammans och att vara ute i naturen. Min kärlek till min make är varm och stor, den växer och frodas! För att man ska få kärleken att fortfarande vara het och levande så måste man vårda den, och det gör vi! Vi visar varandra uppskattning och tacksamhet. Jag minns första gången som vi träffades, det pirrade i min mage när jag såg hans ögon och nu efter 7 år tillsammans så känner jag likadant! Vi har skapat så många fina minnen tillsammans. Jag vill verkligen åldras med Kent, jag värdesätter varje dag med honom och vill att han ska känna sig lycklig och älskad på samma sätt som jag känner mig lycklig och älskad med honom! Önskar att alla får känna den kärleken som jag känner för min älskade make! Önskar att alla får ett sånt fint äktenskap som jag har! Länge leve kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0