En trevlig helg!

Idag hade vi besök av sonen Mikael, jag gjorde en gräddig köttgryta med morötter i och potatis. En rätt som Micke tycker mycket om. Sen bakade jag en blå sockerkaka till kaffet. Det är alltid lika kul att få besök av honom! I morgon ska jag, min goda vän Narges och hennes son Arash ta bussen till Eksjö, vi ska möta sonen Mikael och gå tillsammans till Eksjö museum och även promenera en stund i centrum. Så det blir ännu en trevlig dag! På Måndag ska jag till Eksjö till sjukhuset, ska röntga händerna. Sen ska jag träffa läkaren inom kort igen, en reumatolog. Nu blir det iallafall en stillsam hemmakväll, kolla på tv med maken. Önskar er alla en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0