Planerar våran årsdag!

Tiden har gått så fort, den 28/1 firar min underbara make 7 år tillsammans! Det har varit 7 helt fantastiska år, vi vårdar vårat äktenskap och vi är noga med att ge varandra uppskattning och kärlek. Jag har tänkt göra en överraskning till honom, något för oss båda förstås. Jag kollar på nätet om jag hittar något mysigt för oss. En sak vet jag iallafall, det ska vara något romantiskt! Jag vill även ge honom en present, som visar den tacksamhet jag känner för att han hjälper mig när jag har värk och inte tar mig ur sängen, han hjälper mig med allt hemma när jag är dåligt utan att jag ens frågar honom om hjälp och han finns alltid vid min sida. Min älskade man han är så otroligt underbar, jag älskar honom mer än det går att beskriva med ord! Han har ett hjärta av guld! Jag funderar på att boka ett hotellrum åt oss, isåfall blir det i Jönköping eller Vimmerby. Det ultimata hade varit att åka ett dygn på Spa med honom! Det hade varit mysigt att bo på hotell en natt och gå ut och äta en god middag! Nu ska jag kolla på nätet om jag hittar något till oss, innan jag ska sova! Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0