Städa bort julen i morgon!

I ska maken och jag städa undan julen och jag ska ha tvättstugan! Julen och nyår har varit mycket trevlig! Jag ska tvätta sonen Martins kläder så att han har alla kläder rena när han ska åka hem. Martin och jag åker tåget upp till Stockholm på Fredag, sen tar vi flygbussen ut till Arlanda. Hans flyg går på eftermiddagen. Det är alltid lika ledsamt när han ska åka hem, det blir så tomt och tyst när han åker. Sen när jag har vinkat av honom så åker jag ut till syrran och hennes familj och umgås med dom. På Lördagen har vi planerat en långpromenad, det ska bli skönt och trevligt! Sen ska vi ta ett par glas rödvin och sitta och surra. Det är alltid lika kul att träffa dom! I morgon ska jag göra en god paj och en grekisk sallad till middag. Idag kokade jag palt, så sonen Mikael kom hem och käkade. Vi älskar palt!! Känner mig lite trött ikväll, så jag ska lägga mig tidigt tror jag. Maken och Martin tittar på hockey på tv:n, jag är inte speciellt intresserad så jag tror att jag ska börja läsa en bok. Sov gott alla! Var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0