Tvättat, städat och packat !

Idag har det varit en aktiv dag, jag har tvättat, maken och jag har städat undan julen och bytt gardiner i alla rum och packat inför resan upp till Stockholm i morgon bitti. Sonen Martin och jag tar bussen hemifrån Mariannelund i morgon bitti till Nässjö där vi byter till tåg. När vi kommer till Stockholm tar vi flygbussen ut till Arlanda och där ska vi käka på Donken innan Martins flyg ska gå. När jag har pussat, kramat honom och vinkat av honom så tar jag bussen in till Stockholm. Jag ska ta t-banan ut till min syster och hennes familj och umgås med dom i helgen. De här veckorna som Martin har varit hos oss har gått alldeles för fort! Nu ska jag ta mig en dusch och sen kolla att allt är nedpackat. Sov gott alla! Var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0