Älskade familj!





Då var det Lördag igen och nu i helgen har vi fint besök av bonusdottern Sofia och hennes blivande make Alexander. Vi är så otroligt glada när de kommer till oss! Igår gick vi till badstranden här hemma i Mariannelund, det blev en promenad på drygt 6 km. Vädret var underbart, temperaturen låg på 14 grader och det var strålande sol. Underbart!! På kvällarna har vi spelat Monopol och ett spel som heter Fågel, fisk och mitt emellan. Vi spelar alltid brädspel när de kommer, tur att vi har en massa spel! Sofias bebismage växer och har redan blivit rätt stor. Jag la  huvudet mot hennes mage och pratade med lilla Pyret. Sonen Mikael mår väldigt bra, som vanligt är han en glad Solstråle. Det är härligt att höra honom säga att jag är den bästa mamman i världen och att jag är värd mer än allt guld i världen. Jag är så otroligt tacksam och stolt över mina barn och bonusbarn! Jag har även världens bästa make, det finns ingen man som är bättre än honom. Jag älskar honom vansinnigt mycket! Det som jag känner för honom går inte att beskriva med ord, för orden räcker inte till. Nej nu ska jag ta och brygga kaffe! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0