En helg i Stockholm!

Då var det Onsdag och dagen är än så länge oplanerad. I morgon ska sonen Mikael och jag ta tåget upp till Stockholm och ska vara där i helgen. Vi ska umgås med min älskade systers söner i helgen, medan syrran och hennes man ska åka till Irland och gå på konsert! Vi kommer att få en riktigt trevlig helg! Syrran och hennes man är verkligen värda att få åka iväg tillsammans en helg på tu man hand. Vi kommer att ha det väldigt trevligt! Maken ska vara hemma med Tyra, det blir nog trevligt för honom att få lite egentid. Nu ska jag ta och packa ner det vi ska ha med oss. Igår så kom sonen Mikaels möbler från IKEA, så vi satte ihop hans säng (nja, maken gjorde det mesta), köksbord och stolar och ett bord till vardagsrummet. Det kommer att bli fint när det är klart! Vädret är grått och trist här, skulle vara skönt för kroppen om det kunde bli sol och värme nu! Kroppen känns inte ok, men det blir nog bättre. Eftersom jag mår lite bättre under sommaren så längtar jag till den! Sonen Mikael tycker att det är så skönt att ha flyttat tillbaka hit till Mariannelund, och det märks att han mår gott nu. Han äter och sover väldigt bra.  Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0