En underbar helg!



Denna helg har verkligen gått i lyckans tecken! Vi har bonusdottern Sofia och hennes blivande make Alexander hos oss, och det betyder mycket för maken, sonen Mikael, Tyra och mig! Vi alla älskar dom otroligt mycket! Jag har lagt mitt öra mot Sofias mage och pratat med Pyret som ligger i Sofias mage. Jag fick en present av Sofia, ett örngott där det står This belongs Super Mum,  och de vackra orden som Sofia så till mig fick mig att bli rörd så att jag fick tårar i ögonen! Att höra de vackra orden fick mitt hjärta att fyllas av kärlek och värme!! Jag är glad att mina barn Mikael och Martin  har en sån fin syster som Sofia och Alexander! Sofias bebismage växer och har redan blivit rätt stor, hon och Alexander är i vecka 18 nu, så i slutet av Augusti blir de föräldrar till en liten bebis, de kommer att bli underbara föräldrar! Maken och jag ska köpa en barnvagn till dom! Sofia och Alexander, ni ska veta att pappa, Mikael, Martin, Tyra och jag älskar er !! Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att sova! Sov gott alla och var rädd om er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är allt goda! Vi älskar er oxå! ❤❤

2019-03-23 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0