Godmorgon!

Godmorgon! I morse vaknade jag redan klockan 05:46 ! En ny dag med nya möjligheter och erfarenheter! Idag är det inte så mulet här i Stockholm, så jag tänkte att vi skulle ta en promenad senare idag, tänkte få med mig Nathan dit, sonen Mikael är sugen på att gå dit. Igår tog sonen Mikael och jag en promenad till Vinterviken när regnet hade avtagit. En fin promenad. Jag visade Mikael var de spelar inte Sveriges mästerkockar och var min systers kolonilott ligger bl.a. Nu har Benjamin klivit upp, han ska på fotbollsträning. Det är väldigt kul att vara här med Benjamin och Nathan (min älskade syster Lotta och hennes mans söner) tillsammans med sonen Mikael! Lotta och hennes man Roger är verkligen värda att få åka iväg tillsammans på tu man hand! Nu ska jag fylla på muggen med mer kaffe! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0