Lycka!


I går kväll hade vi en väldigt trevlig kväll, vi såg en film tillsammans med sonen Mikael och det var så himla kul! I morse vaknade jag strax efter kl 07, jag har börjat vakna mellan kl 07 och 07:30 varje morgon. I morse vaknade sonen Mikael redan klockan 08:15 och han var på ett sprudlande humör och han sa att han hade sovit otroligt bra i natt! Både maken och jag är så glada att ha Mikael hos oss, det betyder mycket för oss! Vi tycker att det är så härligt att höra hans glada skratt och hans roliga skämt, han t.o.m skämtade nu på morgonen! Igår kväll så sa Mikael en väldigt gullig sak när han pratade med Tyra, han sa : nu Tyra har jag äntligen kommit för att stanna, nu kommer jag alltid vara här hos er. Jag blev väldigt glad och rörd!! Idag ska jag baka bullar och sen ska jag steka plättar. Det blir en trevlig dag. Nu ska jag ta och fixa frukost! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0