Tacksamhet!


Då var det Måndag igen, helgen har rusat iväg alldeles för fort! Vi har haft fint besök hos oss i helgen, min älskade bonusdotter och hennes blivande make Alexander! Vi har spelat brädspel, tagit en långpromenad till badstranden och sett på tv tillsammans. Det var tråkigt och ledsamt att Sofia och Alexander åkte hem igår, men vi kommer att ses snart igen så det får vi glädjas åt. Jag blev dålig igår, fick en fruktansvärd smärta från höften till foten och det är en hemsk värk som jag inte känner igen. Min älskade make var helt underbar i morse, han väckte sonen Mikael, gav honom frukost och sen skickade honom med färdtjänsten till sin dagliga verksamhet, så att jag inte behövde kliva upp så tidigt. Idag kommer jag att ligga nedbäddad i sängen medan sonen Mikael är på jobbet. Sen ska jag laga middag, sonen Mikael har valt middagen så idag blir det spagetti och köttfärssås. Jag är otroligt tacksam för att min älskade make sköter det praktiska hemma idag när jag inte mår bra. Min man är den mest underbaraste man som finns!! Vi  saknar Sofia och Alexander, det blev för tyst här hemma när de åkte hem! Jag är så tacksam för att jag har så många underbara människor runt omkring mig! Jag älskar ALLA mina barn och bonusbarn!! Nu ska jag ta och vila, för jag orkar tyvärr inte något annat. Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0