Tjosan tjosan!

Igår hade jag en riktigt jobbig dag, vaknade på morgonen med en fruktansvärd smärta + att jag var väldigt trött, jag hade bara sovit 2 timmar den natten. Det kändes som att tåget hade kört över mig, jag hade ont under fötterna, vaderna, ryggen, låren osv, det var både i själva benen i kroppen och musklerna. Men jag gick iallafall upp och fixade i sonen Mikaels lägenhet, packade upp 5 säckar med kläder, gardiner och lakan m.m och dammsög och skurade golvet i hans lägenhet. Men efter det så blev jag liggande hela dagen och kvällen, hade så himla ont och frös/svettades om vartannat. Min underbara make tog hand om tvättstugan och det tog hela dagen. Vi hade våran egna tvätt + att han tvättade mycket av sonens tvätt. Jag är så otroligt tacksam för att maken är så omtänksam och snäll. Igår gjorde jag en enkel middag som var uppskattad av både maken och sonen, jag gjorde en fiskgratäng. I natt sov jag rätt  dåligt, somnade inte förrän efter kl 03 och jag vaknade ungefär kl 08, men jag mår lite bättre nu. Det gör inte lika ont idag. Det är tur det, för idag kommer sonens möbler som vi har beställt från Ikea, maken och jag ska skruva ihop Mickes dubbelsäng och köksmöbler. Maken och jag är så otroligt glada att Mikael har flyttat tillbaka hit till Mariannelund, nu får vi höra hans glada skratt, hans bus, att han äter bra igen, att han äter nyttigt och att han mår bra! Det är väldigt bra att han har fått lägenheten bredvid oss, han kommer att få all hjälp han behöver av maken och mig. Vi ska hjälpa honom med att städa, tvätta, se till att han går och duschar/byter kläder osv, men givetvis ska Mikael vara delaktig i det. Han kommer att äta maten hos oss. Nu ska jag ta och väcka honom och vi ska äta frukost innan möblerna kommer. Ha en fin dag alla och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0