En dag med glädje trots regn!




En mycket bra dag, vi har haft fint besök av våra hyresvärdar och M:s morbror idag! Vi har fikat, skrattat, och även varit ute på gården innan det började spöregna. Det växer rejält ute i rabatten och blommar för fullt, Stockrosen är nog ca 175-180 cm hög nu och är full av blommor och massor med knoppar, jag älskar den! Förhoppningsvis så blir det bättre väder i morgon när jag ska åka till Eksjö, jag ska till fysioterapeuten och påbörja rehabiliteringen av axeln och armen. Det kommer att gå bra det här, jag tänker positiva tankar! Hoppas att det blir uppehåll i regnande och att solen kommer tillbaka till vårt underbara Mariannelund, så att vi kan ta några sköna skogspromenader. Vi funderar på att gå ett par delmål av Sevedeleden och Emilleden. Vi tänkte ta med sönerna Mikael och Martin ut i skogen, packa ner fika och stanna på nån trevlig plats. Uppe vid Fagersjön är det väldigt fint, där går det även att bada. Nej, nu ska jag göra lite nytta! Önskar er alla en fin fortsättning på denna dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0