En trevlig dag, som vanligt!





Idag har det varit trevlig dag med sönerna Mikael och Martin (maken jobbade), vi tog det lugnt (min axel värkte rätt mycket) idag. Vi kollade på några avsnitt av Skärgårdsdoktorn och sen lagade jag mat. Sonen Mikael och jag tog oss en kvällspromenad efter middagen, vi gick i vackra Herrgårdsparken här i Mariannelund. Den är otroligt fin, där promenerar vi ofta. Maken och sonen Martin stannade hemma. I morgon blir det nog en skogspromenad (om det inte regnar) med maken och sönerna, kanske blir det en tur runt Skruven eller följa elljusspåret en bit. Vi älskar naturen och de fina promenadstråken som finns här. Tyra har börjat visa att hon börjar bli äldre, hon tycker inte om att gå några längre sträckor. Men huvudsaken är att våran fyrbenta älskling får ta det i sin takt och att hon mår bra! Hon blir 10 år i November. Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag har en sån underbar familj, jag älskar dom så otroligt mycket! Nu ska jag ta och göra sista nyttan för ikväll och sen sova! Sov gott alla och var rädd om er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0