Vad vore livet utan musik?



Vad vore livet utan musik? Jag älskar musik och jag lyssnar på det mesta av alla olika genrer av musik. Men nu lyssnar jag väldigt mycket på våran vän Dave Rosewood, hans musik passar min smak väldigt bra! Han har hållt på med musik i 20 år och han spelar/sjunger bl.a country. Vi som bor i Mariannelund är väldigt stolta över honom, att få ha en sån duktig musiker i våran bygd känns väldigt trevligt ! Det går väldigt bra för Dave, han har väldigt många spelningar inbokade, och det är inte bara i Sverige. Grattis Dave till din framgång, vi är så glada att det går så bra för dig! Gå gärna in på hans Facebook och följ honom , lyssna på honom på Spotify och Youtube bl.a så får ni lyssna på honom och hans sköna musik! Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0