11 dagar....❤!

Nu börjar det dra ihop sig till att sonen Mikael och jag åker upp till Arlanda och hämta sonen Martin, åh vad jag längtar! Om 11 dagar så kommer han, då blir det kramkalas när han landar! Det kommer att bli underbara veckor! Idag har maken jobbat från klockan 07 till 14. Jag gjorde en sallad till middag på sonen Mikaels önskan, denna gång hade jag pastaskruvar, köttbullar, rökt skinka, grönsaker och fetaost i den och det var uppskattat. Tyra fick sig oxå sallad, hon älskar grönsaker! Ikväll gick maken och jag på en kvällspromenad, vi gick till Spillhammars badplats och sen gick vi via elljusspåret hemåt. Det är en helt underbar väg att gå, en väldans massa fågelsång och strålande solsken hade vi. I morgon bitti ska maken och jag åka till Tenhult och köpa en barnvagn, det är våran bröllopspresent till min älskade bonusdotter Sofia och hennes make Alexander! Förhoppningsvis så kommer Sofia och Alexander till oss nästa helg, vi längtar massor efter dem!! Nu är det inte länge kvar tills deras dotter Alice föds, den 28/8 beräknas hon komma. Jag ser verkligen fram emot att bli bonusmormor till lilla Alice som, och mina söner Mikael och Martin ser fram emot att bli bonusmorbor! Vi har köpt present till henne, förutom vagnen. Nu ska jag ta och titta lite på tv innan det är dags att sova! Sov gott alla och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0