4-års kontroll och glass!




Då var det Tisdag och idag ska jag följa med min fina vän Narges och Arash till Eksjö, Arash ska på 4-årskontroll och sen ska vi gå och äta en glass! Arash tycker inte att det är så kul att gå till vårdcentralen, men det kommer att gå bra! Tiden går så fort, han fyller snart 4 år. Jag frågade honom vad han önskar i present och svaret blev: en Bamseklocka. Vi ska köpa honom något med Bamse på, t-shirt, linne, shorts eller en keps. Narges och hennes familj tillhör våran familj, Narges är min syster, även fast vi inte har samma föräldrar. Vi är väldigt glada att de har kommit in i våra liv! Nu ska jag ta och göra lite nytta innan jag ska åka till Eksjö med Narges och Arash! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0