Älskade Sofia och Alexander!



Igår var en dag som stod i kärlekens tecken, igår så gifte sig min älskade bonusdotter Sofia och hennes älskade make Alexander! Tyvärr kunde jag inte närvara på deras stora dag pga att jag inte mår bra, jag har stora problem med axeln. Men maken har fotat och filmat massor, så jag fick iallafall se vackra bilder från bröllopet! Jag älskar Sofia som min egen dotter och jag älskar Alexander som min son! För 7,5 år sen träffade jag min make Kent och då fick jag den förmånen att få 3 underbara bonusdöttrar in i mitt liv ! Det har varit helt underbara år och det har varit underbart att få följa med på den livsresan som Sofia har gjort under de här åren ! Jag är otroligt stolt över Sofia! Vi är väldigt glada att Sofia och Alexander träffades, han är en helt fantastisk kille och han har ett stort hjärta som jag med stolthet nu kan titulera honom med namnet svärson! Nu är det inte länge kvar tills deras dotter Alice kommer att se dagens ljus, i slutet av Augusti är det beräknat att hon ska födas. Jag vet att jag bara är en bonusmamma och blir en bonusmormor, men jag älskar dom vansinnigt mycket och jag kommer alltid att finnas för dom, älska dom och stötta dom! Både Sofia och Alexander kommer att bli underbara föräldrar till lilla Alice! Nu ska jag ta och äta frukost och sen gå och handla ingredienser till middagen! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er! Carpe Diem! ❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0