Bröllop och bröllopsdag!





Den här sommaren kommer verkligen vara fylld av extra mycket kärlek på flera olika sätt! Min älskade bonusdotter Sofia och hennes make Alexander gifter sig, min underbara make och jag firar 7-års bröllopsdag (Ylle-bröllop) och i slutet av Augusti föds lilla Alice (Sofia och Alexanders dotter) som vi kommer att få välkomna till världen! Som jag har sagt tidigare,  jag älskar Sofia som min egen dotter och maken och jag älskar Alexander som våran son! Denna sommar kommer semestern delas upp i omgångar, eftersom maken ska jobba väldigt mycket i sommar så ska jag ta med mig sönerna Mikael och Martin på en semester (ca 2 dygn) till Göteborg och bl.a besöka Liseberg och Universeum. Sen kommer vi att åka på semester till nånstans här i närheten, då blir det maken, sönerna Mikael och Martin och jag som hittar på något kul! Jag har fått frågan ett antal gånger om det inte är jobbigt att åka bort själv med 2 söner med funktionsnedsättning, det kan jag berätta här och nu, NEJ det är absolut inte jobbigt alls!! Sonen Mikael har Autism, en måttlig psykisk utvecklingsstörning och epilepsi. Sonen Martin har en måttlig psykisk utvecklingsstörning och är aktiv av sig. Det är helt fantastiska killar och jag älskar dom hur mycket som helst! Den 3:e Juli åker jag upp till Arlanda och hämtar sonen Martin (han bor på ett gruppboende i Härnösand, jobbar på en daglig verksamhet där och har en flickvän där) och han blir hos oss till den 25:e Juli. Mikael fyller 31 år den 4/9 och Martin fyller 29 år den 2/11. Måste bara få säga att jag är en otroligt stolt mamma till dom! Ja givetvis är jag stolt över alla barn och bonusbarn! Jag är tacksam för att jag har den förmånen att få vara mamma till dessa underbara barn! Nu ska jag ta och försöka sova, det är väldigt varmt inne! Sov gott alla och var rädd om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0