Kärlekens tecken!

Måste bara få säga att jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj som jag har! Min älskade make är den bästa av de bästa och barnen likaså! Jag är otroligt tacksam för att ha de i mitt liv! På Fredag är det midsommarafton och maken, sonen Mikael och jag ska gå till hembygdsgården här hemma i Mariannelund och fira midsommar, det är otroligt fint och mysigt där! Nu är det bara 14 dagar kvar tills sonen Mikael och jag åker upp till Stockholm och hämtar sonen Martin på Arlanda, åh så jag längtar efter honom! Har funderingar på om jag ska boka en kryssning för Mikael, Martin och mig då vi ändå är där uppe. Det är något som båda sönerna gillar. Vi funderar även på att åka ner till Göteborg och gå på Liseberg under tiden som Martin är nere hos oss. Kanske blir det bara över dagen isåfall. Idag har maken, sonen Mikael och jag varit till Nässjö, Mikael köpte ett par jeans, vi köpte en present till bonusdottern Sofia och hennes make Alexander och så gick vi och åt lunch på en thairestaurang. Jag är så otroligt tacksam för att jag har en sån underbar familj, jag älskar dom mer än allt annat! Givetvis räknas Tyra med, hon är ju våran familjemedlem! Jag längtar tills jag blir bra i axeln, så att jag kan spela minigolf! Nej nu ska jag ta och göra goda smörgåsar och servera kräm till det! Kvällen blir stillsam, vi ska titta på tv bara. Önskar er alla en trevlig kväll och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0