Längtar....


Jösses vad jag längtar, nu är det bara 23 dagar kvar tills jag åker upp till Arlanda och hämtar sonen Martin!! Hoppas att tiden går fort, så att jag får krama om honom igen! Sonen Martin bor i Härnösand, där jobbar han, bor på ett jättefint gruppboende och har en väldigt fin flickvän som heter Julia! Han är otroligt duktig på att flyga själv! Tyvärr så har SAS tagit bort ledsagning till och från planet, så denna gång ska han ta sig från flyget på Arlanda till ankomsthallen alldeles själv! Det är en himla tur att Martin kan läsa och fråga efter vägen! Som vanligt kommer jag att stå med tårar i ögonen när jag ser honom komma nedför rulltrappan, tårar av glädje och kärlek! Vi ska ha 3 underbara veckor tillsammans, min make och sönerna Mikael och Martin! Eftersom maken jobbar mycket i sommar så ska jag åka med grabbarna på en semester, ett par dagar. Självklart ska vi hitta på roliga saker när maken oxå är med eftersom han har lediga dagar! All min kärlek till min underbara och älskade familj, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0