Åker till Stockholm!

Idag åker jag till Stockholm och ska träffa min älskade syster och hennes barn, jag tänkte pyssla om henne! Jag saknar dom massor!! Sen åker jag ut till Arlanda i morgon bitti och hämtar sonen Martin, sen tar vi tåget hem till Småland. Jag saknar honom otroligt mycket!! Ska bli skönt att han kommer hem!! Vi kommer att ha en jättefin jul tillsammans med sönerna! Maken går sista veckan i skolan nu, sen är han klar med den. Vi båda ser fram emot julen och nyår, att ha grabbarna hemma hos oss! Idag är det väldigt kallt här i Mariannelund, -5 grader. Usch!!! Sonen Martin fick som han ville, det kommer att vara vitt på marken under julen, om den nu stannar kvar. Men jag tror att den åtminstone stannar under julhelgen. Nej, nu ska jag göra mig i ordning så att jag inte ser ut som ett troll i skallen, det blir en dusch! Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0