Önskar er alla en God Jul!

I övermorgon är det julafton och jag har en hel del kvar att göra. I morgon ska jag griljera skinkan och göra köttbullarna, idag har jag bakat lussebullar med vanilj och russin. Sonen Mikael är rejält förkyld, men har ingen feber nu. Skönt att den är borta, så att han orkar fira jul hos oss. Han får lägga sig och vila mellan varven och bli ompysslad av oss. Sonen Martin är pigg, skönt det! I eftermiddag har vi sett en skum svensk film som heter Storm. Inte riktigt min typ av film som jag gillar. Maken har dammsugit medan jag bakade, vilket jag är glad över. Nu ska jag strax gå och lägga mig, så att jag orkar göra allt som ska göras inför julafton. Har fått ta mina Nitroglycerintabletter både i går och i dag, kanske är jag igång lite för mycket. Egentligen är det hela kroppen som säger att den behöver vila mellan varven, det värker mer än vanligt. Men nu ska jag avsluta kvällens blogg med att önska er en riktigt God jul! Stressa så lite ni kan och njut av sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0