Familjeliv, vänskap och glädje!

Vill bara säga att jag är så oerhört tacksam för att jag har en sån underbar och fantastisk familj och fina vänner! I Juli är det 15 år sedan barnen och jag flyttade från Boden som ligger i Norrbotten. Det är inget som jag ångrar, det var så långa snörika, kalla och mörka vintrar och det behöver jag inte uppleva här nere i Småland! Det finns släktingar och goda vänner som jag saknar, givetvis! Men jag kommer aldrig flytta upp igen! Vi har byggt upp våra liv här nere, och vi trivs kanonbra här! Det finns så oerhört mycket mer att göra här nere, t.e.x vi bor 20 minuters bussresa till Astrid Lindgrens värld, Filmbyn ligger här i byn, vi kan åka på kryssningar till Åland bl.a ofta, vi kan åka med tåg till Stockholm på 2,5 timmar, vi har ca 20 mil till Göteborg osv osv! Jag träffade min underbara make och för drygt 7 år sen och då fick  jag 3 fantastiska bonusdöttrar och en fin och mycket trevlig släkt på makens sida. Ja jag fick väldigt fina vänner, bl.a makens syskonbarn. Jag har flera vänner här, i Norrköping, Finspång och i Katrineholm! Jag har underbara syskon, som betyder mycket för mig! Jag har min älskade bonusmamma som i mina ögon ÄR min mamma och de syskon som jag har fått via henne och jag älskar alla dom! Några av mina goda  vänner här nere i Östergötland, Småland och Sörmland är bl.a Mamma, Susan P, Jenny H, Cissi G, Nettan K, Onkan och många fler, ni betyder mycket för mig! Jag är lyckligt lottad som har så många fina runt omkring mig! Sonen Mikael trivs kanonbra här nere, han är supernöjd med att bo här! Han gillar inte vintrar! Livet är en gåva som man ska vara rädd om! Det finns ett par i Boden som jag saknar extra mycket!! Nu ska jag titta på tv innan det är dags att sova! Sov gott alla och var rädd om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0