Lycklig och tacksam!

Jag är otroligt lycklig och tacksam för att jag har en sån underbar make i mitt liv! Han är den mest underbaraste man som finns, han var den pusselbit som saknades och nu är pusslet komplett! Han har ett hjärta av guld och han är otroligt omtänksam. Varje morgon när jag vaknar så känner jag en stor tacksamhet att få ha honom vid min sida, och att få somna och vakna bredvid honom är en sån lycka för mig! När jag ser hur han är mot mina söner så blir jag varm i hjärtat och bli rörd! Han är en väldigt fin förebild för mina söner! Jag är oxå otroligt glad att jag fick fina bonusbarn och en fin släkt när jag träffade maken! De betyder väldigt mycket för mig! Min make ställer alltid upp för mina söner, han är en helt perfekt pappa till dom. Även om det inte är via blodsband så är han den allra bästa pappan till dom! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar min man, för orden räcker inte till! Han har allt en man ska ha! Han gör mig lycklig varje dag! Älskar dig min underbara Hubba Bubba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0