Nytt år, nya möjligheter!

Ja då blev det ett nytt år och vi lämnar det gamla året bakom oss! Jag ser fram emot att skapa nya minnen med min familj, få vara med om nya spännande saker med dom. Så nu vänder vi blad och fyller den oskrivna boken med nya minnen, möjligheter och erfarenheter! Boken ska vara utan drama, den ska fyllas med kärlek, glädje, lycka och uppskattning över det man har! Denna månad firar maken och jag 7 år tillsammans, vi har skapat många fina minnen tillsammans! Ett bra recept på ett lyckligt äktenskap/förhållande är ärlighet, trohet, mycket kärlek, kunna prata om allt, respekt och att man litar på varandra! Önskar er alla ett bra och fint 2019 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0