En ny dag, fylld av nya möjligheter!



Då var det Måndag igen, en ny vecka med nya möjligheter och erfarenheter! Idag har vi tvättstugan, och det är perfekt väder för det eftersom det är grått och trist ute. I morgon kommer sonen Mikaels möbler som är beställda från IKEA, så maken och jag ska skruva ihop Mickes dubbelsäng och köksmöbler. Han kommer att få det så mysigt i sin lägenhet. Våra underbara hyresvärdar/vänner har köpt en väldigt fin lampa (3 spotlights) till Mikael i present, den är väldigt snygg! De är så fantastiskt fina människor och  vi har alltid så trevligt tillsammans! När de kommer hit så tankas man av positiv energi! Jag längtar till den dagen vi kan börja så frön, morötter, tomater, gurka osv. Sen ska vi plantera en bärbuske oxå.  Vi ska göra det fint i rabatterna och krukorna oxå, har inte bestämt mig än vad det blir för blommor i år. Ja det kommer att bli penséer bl.a, men vet inte vilka färger vi ska ha. Det är så himla kul att pyssla i trädgården, och det är väldigt kul att göra det tillsammans med maken och sonen Mikael. Funderar på om vi ska ha en pysseldag (rensa bort löv och annat i rabatterna) ute snart och avsluta dagen med att grilla och äta ute på vår underbara bakgård. Sonen Mikael brukar säga : åh mamma vad jag längtar till sommaren när vi kan grilla och äta på gården, det kommer att bli så kul. Det är underbart att höra honom säga att han trivs så bra här i Mariannelund och att höra honom säga att han längtar tills vi kan fiska. Nej nu ska jag ta och göra nytta! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0