Solsken, härligt!

Vaknade kl 04:50 i morse, kunde inte somna om så jag klev upp och fixade kaffe. Det var väldigt tyst, inte ens bilar på gatan nedanför lät något. Jag kollade lite på tv, läste mejl och spelade lite. Idag kommer syrran och hennes man hem, ska bli så himla kul att höra hur de hade det i Irland! I morgon bitti åker sonen Micke och jag hem till Småland igen, tåget går redan kl 09:33 så det blir att stiga upp tidigt i morgon. Jag lär vakna tidigt, sonen får lägga sig tidigt ikväll så att han inte är så trött när jag väcker honom. Tänkte ta en promenad senare i det vackra vädret, det blir en promenad här i Aspudden. Stockholm levererar sol idag, så då kan man tanka D-vitamin! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0