Söndag morgon...



Godmorgon! Önskar er alla en riktigt trevlig dag!
Igår var vi på marknaden här hemma, köpte inget. Det fanns inget som jag var intresserad av. Jo jag ångrar att jag inte köpte hjortronsylt, det hade jag verkligen velat ha! Varm hjortronsylt och glass är så otroligt gott!! 
Nåja, det är ingen ide att vara irriterad av att jag inte köpte det. Ska kolla om det är någon bra marknad i Nässjö snart. 
Vad brukar ni köpa på marknader? 
Jag brukar köpa rökt renkorv och älgkorv, men i år hade de ingen.
Vi åt hamburgare från pizzerian igår, fick kramp i magen efteråt, det gjorde väldigt ont. 
Nu ska jag brygga kaffe!
Var rädd om er! 
Ta vara på varje dag i ditt liv, det går inte i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0