Avbokat/ombokat...




Godnatt och sov gott alla!
Skulle ha åkt till sjukhuset i morgon bitti, men jag ombokade tiden. Tiden passade inte... 
Jag skulle ha åkt hemifrån kl 07:40 men det funkar inte för mig. När jag stiger upp på morgonen så tar det ca 2 timmar innan lederna och musklerna har kommit igång, då måste jag stiga upp kl 05 och eftersom jag sover dåligt på nätterna så behöver jag sova till kl 08-09 för att överhuvudtaget ska orka med en tid till Minnesmottagningen. Jag vill gärna vara pigg när jag ska genomgå en sån utredning.
De ska kolla om jag har en form av demens, Alzheimer eller annan demenssjukdom. Vad vi har kommit fram till hittills är att det ser ut som en demens. De har hittat vita fläckar på hjärnan som visar på en demenssjukdom. Håll gärna tummarna för mig att det kommer att gå bra. Jag är mest bekymrad att om jag inte kommer ihåg barnen. Om jag har det väldigt svårt, då vill jag avböja mitt liv. Jag vill avsluta mitt liv när jag inte känner igen mina barn! Hoppas på en förlåtande stund!❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0