Lycka...




Hej på er alla! Hoppas att ni har sovit gott,!
Jag har sovit halvbra, vaknat ofta.
Men det gör inget, jag har ju både sönerna Micke och Martin och Martins flickvän Camilla här och det betyder väldigt mycket för mig!!
Igår hade vi en trevlig filmkväll tillsammans.
Idag ska vi nog ta en promenad till kyrkan och tända ett ljus i minneslunden, för alla som vi har förlorat. 
Sen ska jag gå ner till Ica och handla till middagen, idag blir det något kött och sås med Danablue blåmögelostsås och ris. Hoppas att de har något bra kött på Ica.
Vi pratar om sonen Mikael och hans flickväns giftermål, de ska gifta sig i juli. Vi ska kolla efter en brudklänning åt henne. Fast det är ingen brådska, det är ju 4 månader tills de ska gifta sig.
Nu ska jag ta en påtår med kaffe.
Önskar er alla allt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0