Påsken 2024...






Snart är det påsk, i år vill vi göra något speciellt. Vi ska bo på hotell, kollar efter hotell i Stockholm, Göteborg, Borås bl.a. Först var vi bara inställda på att åka till Stockholm, men nu har vi utvidgat våra mål.
Det finns så många platser som är värda att se.
I natt har det varit en superbra natt, jag sov 8,5 timmar. Det är otroligt ovanligt, men i natt var det en suverän natt...
Jag är så otroligt tacksam för att jag vaknade pigg!
Vad ska ni göra i helgen? Jag vet inte vad jag ska göra idag, hade varit skönt att komma sig ut lite, det är inte ofta det händer.
Funderar på om man skulle ta färdtjänsten och åka till Dollar Store eller ö&b.
Nu ska jag kliva upp.
Önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0