Vårkänslor...





Nu börjar vårkänslorna verkligen komma, det blommar snödroppar överallt och så har liljorna börjar komma upp. Liljorna är både ljus orange och mörk orange, de är otroligt vackra.
Idag har man inte så mycket planerat, jag får se under dagen vad vi ska hitta på att göra. En kompis kommer hit och dricker kaffe om ett tag...
Jag har ingen aning om vad jag ska laga för middag idag, noll med fantasi....
Kanske finns det kvar av kycklingsalladen eller så finns det kyckling med sötsur sås och ris.
Magen har blivit bättre, har en tid på vårdcentralen på måndag, de ska ta nya prover. 
Nu ska jag ta och brygga kaffe tills min kompis kommer.
Önskar er alla en riktigt trevlig dag! Var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0