Kärlek och lycka!




Har haft ett litet uppehåll med bloggen några dagar, jag har haft en del att göra. Men nu är det dags att skriva igen! Sonen Mikael och jag åkte buss upp till Stockholm/Arlanda den 3:e Juli och hämtade sonen Martin, äntligen är han hos oss igen!! Vädret är tyvärr inte det bästa just nu, det har blåst, regnat och varit grått. Jag hoppas att det snart blir bättre väder, så att vi kan gå på picknick, gå till skogen på promenader och gå till stranden. Det är härligt att vi har både Mikael och Martin på hemmaplan nu! Idag ska vi ta bussen till Eksjö, vi ska strosa runt, äta glass och handla. På Måndag ska jag till sjukhuset och träffa en fysioterapeut och prata om rehabilitering av axeln. Jag pratade med min läkare härom dagen och hon sa att det tar lång tid innan man blir bra men att det troligen kommer att bli bra. Skulderbladet på vänster sida hade hoppat ur led och det har blivit en lite större glipa i axelleden. Så kan det gå när man är klantig och ramlar! Men det var ju bra att det är den vänstra sidan eftersom jag är högerhänt! Nu ska jag ta och göra mig i ordning så att vi kan åka! Önskar er alla en fin dag och var rädd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0