Tips om firande av bröllopsdag, tack!





Nu börjar det dra ihop sig till makens och min bröllopsdag, den 26/7 firar vi 7-års bröllopsdag även kallad Ylle-bröllop! Jag tar gärna emot tips om vad vi kan göra då, eftersom vi har svårt att välja något att göra! Tidigare bröllopsdagar så har vi bl.a åkt på kryssning till Åland, gått ut och ätit m.m  men i år har vi inte kommit på något än. Jag skulle verkligen vilja göra något väldigt fint för oss, för min älskade make är värd det bästa! Han är en helt fantastisk make, på alla tänkbara sätt! Han sprider så mycket kärlek och glädje, han är min bättre hälft, min stora kärlek, han är väldigt omtänksam och han ger mig komplimanger varje dag! Vi är som ler och långhalm! Jag älskar honom så otroligt mycket, han är så otroligt underbar! Vi bor med son och hund i Mariannelund, och vi trivs kanonbra här! Vi har pratat om att gå ut och äta, men jag skulle vilja göra något annat trevligt! Jag vill visa tacksamhet för allt han hjälper mig med, mina sjukdomar sätter en pinne i hjulet för mig rätt ofta och då måste jag få hjälp med det som jag inte klarar av. Om jag kunde så skulle jag plocka ner en stjärna till honom! Skicka gärna pm med förslag på vad vi kan göra på våran bröllopsdag! Sov gott! Nu ska jag ta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0