Dave Rosewood, en musiker med skön musik!



Jag kan tipsa er om en riktigt bra musiker, som sjunger en riktigt skön country! Jag träffade Dave första gången här hemma i Mariannelund, i Småland! Jag lärde känna honom via hans fru. Dave är en väldigt trevlig och glad kille, som brinner för musiken! Det går väldigt bra för honom, han har väldigt många spelningar och inte bara i Sverige utan har även varit utomlands och spelat. Nu har han en turné på gång, som både är här i Sverige och även i Norge. Dave kommer från ett väldigt litet samhälle i USA, där bodde han tillsammans med sin svenska fru Anna som kommer härifrån Mariannelund, de har två barn och hela familjen är väldigt trevliga och fina människor! Dave har alltid velat hålla på med musik och det är något som han vill fortsätta med, han tycker om att glädja andra med sin musik! Ni kan gärna gå in på Spotify, Youtube bl.a och lyssna på honom och ni kanske t.o.m är intresserade av att anlita honom till någon spelning! Det finns kontaktuppgifter på tredje bilden! Ha en fortsatt trevlig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0